Functieomschrijving
Voor Renault Nederland, top-3 speler binnen de Nederlandse automotive-branche, zoeken we Front Office Consultants. In deze functie behandel je op professionele wijze een scala aan vragen en problemen met betrekking tot de diensten en producten van Renault Nederland. Als Front Office-consultant weet je jouwbetrokkenheid en passie voor Renault met plezier over te brengen naar de klanten.
Over Call-IT / IPG:
Call-IT en IPG zijn beide onderdeel van de Koramic2Engage group en zijn gespecialiseerd in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit vijf locaties in de Benelux handelt Call-IT en IPG jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C) binnen uiteenlopende bedrijfssectoren met als doel alle klantcontacten op professionele wijze af te handelen.
Kerntaken:
Jouw belangrijkste taken als FOC:
- Het informeren over RENAULT/ DACIA-voertuigen en RENAULT/ DACIA-services;
- Het behandelen van service-aanvragen;
- Het informeren over het RENAULT/ DACIA-netwerk (contactgegevens van dealers, …);
- Het aannemen van klachten en deze correct doorzetten naar de backoffice (tweedelijns…);
- Het identificeren van potentiële koopintenties (via een duidelijk gedefinieerde procedure) en het aanmaken van leads voor dealers;
- Het motiveren van autobezitters om een “MY Renault-account” aan te maken;
- Het geven van eerstelijns-ondersteuning voor multimediatoestellen in de auto en help de klant om optimaal gebruik te maken van de apparatuur;
- Het vastleggen van het klantcontact in de CRM-tool (R-Force).
- Deze taken zullen uitgevoerd worden aan de hand van Email beantwoording en telefonische afhandeling.