Functieomschrijving
Hoe maak jij onze klanten blij?
Bol.com wil miljoenen klantharten veroveren met verrassende service. Met slimme selfservice tools. En met de drive om de klantervaringen van vandaag door te vertalen naar de klantinnovaties van morgen. Een enorme operatie – deels intern, deels outsourced. Maar om klanten die verrassende service te bieden, is het natuurlijk wel essentieel dat we goed inschatten hoeveel klanten ons op welk moment benaderen. En daar kom jij in beeld!
De grootste uitdaging
Bol.com wil klantverwachtingen overtreffen. Ook op het gebied van customer service. Pas als klanten het gevoel hebben dat ze zijn geholpen door enthousiaste medewerkers met kennis van zaken, is onze missie geslaagd. De lat ligt hoog; we willen service-ervaringen creëren die nog niet bestaan! En daarvoor hebben we de beste mensen nodig. Mensen die dit snappen én er energie van krijgen. Mensen ook die er niet voor terugdeinzen te vertellen hoe we de beste customer service ooit kunnen neerzetten. Maar hoeveel mensen hebben we op welk moment nodig? Welke manier van forecasten maakt deze complexe operatie bestuurbaar? En hoe voorkomen we dat de customer service operatie in hetzelfde tempo als bol.com groeit?