Enthousiaste Klantadviseur Telefonisch Informatiecentrum
Functieomschrijving
Enthousiaste Klantadviseur Telefonisch Informatiecentrum (32 uur)
Bij het Telefonisch Informatiecentrum (TIC) is elke dag anders. Het werk is heel afwisselend, je kunt een klant in de meeste gevallen meteen helpen en je werkt samen met hele leuke collega’s. Een klantadviseur TIC/Receptie: “Het werk vind ik erg uitdagend en is heel gevarieerd. Je komt met allerlei mensen in contact en dat maakt het heel interessant.
“Wat ga je doen
Je bent als klantadviseur een belangrijk eerste aanspreekpunt voor de inwoner;
Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden en afhandelen van het telefoonverkeer. Dit bestaat uit: het verstrekken van gemeentelijke informatie, het registreren en afhandelen van meldingen leefruimte, het maken van afspraken en het behandelen van eenvoudige producten voor o.a. Burgerzaken en Vergunningen. In de meeste gevallen ben jij degene die de klant meteen kan helpen met zijn/haar vraag. Het beantwoorden van de telefoon is je primaire taak;
Je draait ook diensten bij de receptie, het ontvangen en doorverwijzen van bezoekers, het verstrekken van uittreksels en het uitreiken van rijbewijzen en reisdocumenten, en je werkt nauw samen met de collega’s van Burgerzaken;
Daarnaast help je ook met extra taken zoals het beantwoorden van e-mails en vragen die via social media of WhatsApp binnenkomen, in samenwerking met collega’s van communicatie in ons Medialab.
Wie ben je
Je hebt dienstverlening hoog in het vaandel staan, je bent klantvriendelijk, communicatief sterk, enthousiast, nauwkeurig en stressbestendig. Verder vind je het leuk om klanten aan de telefoon te woord te staan, je bent een harde werker en je kunt meerdere taken tegelijk uitvoeren.