Desk

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Desk

24 oktober 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Stel je eens voor…
dat jij met jouw kennis onze grootzakelijke klanten kunt ontzorgen, waardoor zij zich volledig op de bedrijfsvoering kunnen richten. Jij kan dit verschil maken door als Commercieel Ondersteuner Corporate Desk service- en transactievragen af te handelen en enkelvoudige verkoop te realiseren.

  • Zorgen voor een optimale (telefonische) bereikbaarheid.
  • Adviseren van klanten over klantroutes en kanalen.
  • Vanuit je rol als aanspreekpunt verschillende front- en midoffice werkzaamheden uitvoeren.
  • Signaleren van verbeteringen in het proces.

Met elkaar
Samenwerken is de manier waarop we werken. Ons team Corporate Desk bundelt de krachten om onze grootzakelijke klanten zo optimaal mogelijk te bedienen. Met jou erbij als Commercieel Ondersteuner Corporate Desk staat de teller van het team op 20 diverse collega’s waaronder:

Michelle Kaim, medewerkster Corporate Desk: “Als Corporate Desk

een open en enthousiaste afdeling. De klanten van de Corporate Desk

zijn zeer divers, waardoor je op persoonlijk vlak een brede ontwikkeling doormaakt. Je wordt iedere dag uitgedaagd om samen

met het team de klanten zo optimaal mogelijk van dienst te zijn.


Patricia Kasanwidjojo, medewerkster Corporate Desk: “Ik draai een

aantal jaren mee met de Corporate Desk. Waarom? Omdat ik er blij

van word als ik iets heb kunnen betekenen voor de klant.

Daarnaast zijn wij binnen het team betrokken en geïnteresseerd in

elkaar, wij werken hard maar we maken ook heel veel lol met elkaar.

Dit maakt dat ik iedere dag met heel veel plezier naar mijn werk ga!

Met jouw talenten

Dat klantgerichtheid, overtuigingskracht, goede administratieve vaardigheden en in staat zijn om een regierol te pakken onmisbaar zijn voor deze functie Commercieel Ondersteuner Corporate Desk is logisch. Daarbovenop is het belangrijk dat je alles op onderstaande checklist herkent:

  • Mbo-4 diploma met minimaal 5 jaar relevante werkervaring of een hbo diploma met 1 tot 3 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring in een dienstverlenende omgeving;
  • Goede beheersing van zakelijk Engels in woord en geschrift;
  • Kennis van het basisassortiment, Betalen&Sparen, Klant&Bank, Financiële logistiek en Financieren;
  • In bezit van WFT Basis of de bereidheid om deze

op korte termijn te behalen.

Bij de Rabobank
Dat de Rabobank een financiële dienstverlener is voor 7,1 miljoen klanten in 40 landen, wist je vast al. Weet je ook dat we met elkaar werken aan een betere wereld? Dit doen we op 101 manieren zoals:

  • Wij delen graag onze kennis over duurzame, financiële oplossingen. Zo geven we bijvoorbeeld een korting aan zakelijke klanten die een duurzaam keurmerk voeren.
  • Rabobank is met 48 % van alle groenfinancieringen in Nederland de grootste Groenbank.

Wil jij dit ook?
De beste versie van jezelf worden? Wij helpen je er graag bij door jouw ontwikkeling centraal te stellen en te investeren in een omgeving waarin je blijft leren. We geven je de ruimte om te innoveren en ondernemen. Zo bieden we je volop groeikansen en helpen je verwachtingen te overtreffen en het goede buitengewoon goed te doen, zodat je kan groeien als professional. Daarbovenop kan je bij ons (o.b.v. een 36-urige werkweek) ook rekenen op:

  • een brutomaandsalaris ingeschaald in functieschaal 6 (doorstroom verloopt conform cao);
  • een dertiende maand en vakantiegeld;
  • een Employee Benefit Budget (9% van je maandinkomen). Hoe jij dit budget inzet, is aan jou. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra vakantiedagen, een extra storting in je pensioen of zelfs het maandelijks laten uitbetalen van dit budget;
  • een persoonlijk budget, dat je kunt besteden aan activiteiten gericht op jouw ontwikkeling en loopbaan;
  • 100% vergoeding van woon- werkverkeer als je met ov reist! Toch met auto of motor? Kies dan voor een woon- werkverkeervergoeding ;
  • een pensioenregeling waar je zelf maar 5% aan bijdraagt.

Laten we kennismaken
Ben jij hem/haar? Onze nieuwe collega die de Rabobank wil versterken als Commercieel Ondersteuner Corporate Desk? En zo het verschil wil maken voor jezelf, onze klanten én de maatschappij? We ontvangen graag jouw sollicitatie op deze vacature in Rotterdam.

Handig om te weten:

  • Reacties worden conform vacaturemanagement in behandeling genomen.
  • Als je vragen hebt over de inhoud van de vacature, kan je die stellen aan Katja Poss, Teamleider Corporate Desk via .
  • Nicole Vermeulen, Recruiter beantwoordt met plezier vragen over de sollicitatieprocedure via 7 of .
  • Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. We toetsen op basis van de screening procedures die binnen de Rabobank gelden of nieuwe medewerkers voldoende betrouwbaar zijn om werkzaamheden bij de Rabobank te verrichten.
  • Jouw privacy is belangrijk voor ons. Mocht je hier meer over willen weten, klik dan deze link .
  • Iedereen is anders, en juist de verschillen in mensen helpen ons om een nog betere bank te zijn. Daarom zijn we zijn benieuwd naar wie jíj bent!