Dealmaker / Sales Support Medewerker
Functieomschrijving
Samengevat de werkzaamheden
- Je bent verantwoordelijk voor de 1e lijn telefoonaanname en staat de klant te allen tijde vriendelijk te woord. Belangrijk hierbij is dat je verkoopsignalen tijdig signaleert en hiernaar handelt gezien de afdeling ook een omzetverantwoordelijkheid heeft (up-, cross-, & deepselling).
- Samen met je directe collega’s ben je verantwoordelijk voor het gehele ordertraject, van orderentry, ordermanagement, de aflevering, facturering tot aan de after sales activiteiten. Je bent dagelijks bezig met het controleren en uitvoeren van deze activiteiten.
- Je bent verantwoordelijk voor de juiste verwerking en opvolging van de mailboxen voor alle bedrijven, de chatfunctie waarbij je de klant à la minute helpt en kunt tegelijkertijd een order invoeren voor een andere klant (lees; de ‘multitakser’ die in het bezit is van een ‘helicopterview’).
- Daarnaast verstrek je de juiste informatie m.b.t. leveringsdata, prijsinformatie en de orderstatus en communiceer je voortdurend met onze klanten en leveranciers. Neem je klachten aan en handelt deze op correcte wijze af. Tevens biedt je ondersteuning aan de accountmanagers met het verzorgen van samples, uitwerken van offertes of het maken van prijsvoorstellen.