Customer Support Specialist
Functieomschrijving
Follow Us
- FUNCTIES
- OPLOSSINGEN
Timewax levert online software voor project & resource planning aan zakelijke en technische dienstverleners. We zijn een groeiende organisatie met internationale ambities, hierom zijn we op zoek naar een Customer Support Specialist. Als Customer Support Specialist versterk je ons Customer Success Team. Wil je met ons samenwerken? Stuur ons je sollicitatie via het formulier onderaan de pagina.
Nieuwsgierig naar onze cultuur en wat we je kunnen bieden?
Reageer op deze Customer Support Specialist vacature en wordt verantwoordelijk voor alle support-aanvragen bij Timewax. Je beantwoordt de tickets die binnenkomen in ons supportsysteem en handelt binnenkomende telefoongesprekken af. Je bent het visitekaartje van Timewax richting onze klanten. Als productspecialist help je klanten bij het oplossen van hun problemen. Je signaleert snel en vakkundig ‘de vraag achter de vraag’ om vragen en problemen structureel op te lossen.
Complexe problemen of wijzigingsverzoeken bespreek je met de collega’s uit het Customer Success Team. Daarnaast sta je in nauw contact met onze Product Manager om wijzigingsverzoeken te bespreken en te verdedigen.
Daarnaast werk je mee aan het verbeteren van onze processen en documentatie. Je helpt mee met onze support-site voorzien van juiste informatie en tutorials. Dit helpt ons klanten pro-actief te helpen, wat bijdraagt aan een beter gebruik van onze software.
Zoek je naar een spilfunctie bij een snelgroeiende, internationaal opererende organisatie en schuw je klantcontact niet? Dan komen we graag met je in contact.
Wat we van je vragen
Je hebt HBO werk- en denkniveau en 1 tot 3 jaar ervaring in een functie met klantcontact. Je bent thuis in de wereld van online software en je bent een kei in het oplossen van problemen en het beantwoorden van vraagstukken.
Daarnaast beschik je over zeer goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Om onze internationale klanten te helpen is je Nederlands uitstekend. In het Engels kan je jezelf ook prima redden. Spreek je ook Duits? Dat is een mooie pré!
We vinden het binnen Timewax belangrijk dat je een bijdrage levert aan het vormen van het team en de organisatie. We verwachten daarom een pro-actieve en open houding, zodat we als team en organisatie het beste in elkaar naar boven kunnen halen.
Wat mag je van ons verwachten
We vinden het belangrijk dat jij je als professional kan ontplooien. Hierom bieden we een inspirerende internationale omgeving waarin je alle ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen en met ons mee te groeien. Daarnaast bieden we ook uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals:
Een marktconform salaris.
32 tot 40 uur per week.
Een NS-business card om met het OV naar ons kantoor in Amsterdam Noord te reizen.
Een maandelijkse pensioenbijdrage en 24 vakantiedagen.
De beste apparatuur om je werk uit te voeren; een Macbook Pro.
Een informele en vooral ook stimulerende omgeving om zo tot de beste resultaten te komen.
Portret vanMANAGER CUSTOMER SUCCESS TIMEWAX