Customer Support Medewerker – IT
Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een veelzijdige Customer Support Medewerker – IT die past bij onze frisse en informele bedrijfscultuur. Als Customer Support Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten en partners bij supportaanvragen. Je bent in staat om de vraagstukken van onze klanten te interpreteren en ze dan samen met onze technisch specialisten op te lossen. Je houdt de klant op de hoogte van de voortgang en je zorgt ervoor dat de vraag en de afhandeling worden geregistreerd. De afdeling waar je komt te werken is dynamisch en het is dan ook belangrijk dat je flexibel bent.
Takenpakket
- Klantcontact – Je helpt klanten bij het gebruik van onze services en hebt daarin een proactieve benadering.
- Probleemoplossing – Jij filtert de klantvragen (die voornamelijk per e-mail en telefoon binnenkomen), probeert eerst zelf de oplossing te vinden en weet precies wie je intern moet aanspreken om complexere vraagstukken te laten oplossen.
- Prioritering – Jij bepaalt welke zaken voorrang hebben op basis van de toegevoegde waarde die ze klanten bieden.
- Voortgangscontrole – Je bewaakt toezeggingen aan klanten en onderneemt actie waar nodig.
Functie-eisen
- Minimaal een relevante afgeronde MBO+ of HBO opleiding;
- Minimaal 1 jaar werkervaring;
- Fulltime beschikbaar;
- Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift;
- Bij voorkeur woonachtig in Amsterdam;
- Enthousiast, proactief en zelfstandig;
- IT/Technische achtergrond, opleiding en/of werkervaring;
- Bereid om eventueel ook bij klanten op bezoek te gaan (nationaal en internationaal).
Onze Aanbieding
Wij bieden je een inspirerende Hightech werkomgeving met:
- Een marktconform salaris gebaseerd op verantwoordelijkheden en ervaring;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 8% vakantietoeslag en een uitstekende pensioenvoorziening;
- Werken in dagdienst;
- Een informele werksfeer in een jong, snelgroeiend bedrijf met enthousiaste collega’s;
- Ruimte voor professionele ontwikkeling.