Customer support desk voor NL bedrijf in DLD
Functieomschrijving
Wat is MultiBel – crisiscommunicatie bij calamiteiten
MultiBel biedt een alarmeringsdienst om grote groepen personen te alarmeren via een app, telefonie, email en SMS. Het wordt ingezet door o.a. ziekenhuizen, gemeenten, bedrijven, vaak voor de alarmering van bedrijfshulpverleners. Onze klanten zijn met MultiBel in staat om binnen zeer korte tijd tientallen tot duizenden personen te alarmeren.
Ons kantoor zit net over de grens bij Venlo, waar vandaan wij de back office taken voor Nederland en Duitsland uitvoeren. Op dit moment zijn wij in totaal met 12 collega’s.
De functie
Ons implementatieteam bestaat momenteel uit 3 personen en wij zoeken dringend versterking. Nieuwe klanten ontvangen van ons een gebruiksklaar calamiteitenoproepsysteem. Het team voert nauw overleg met de klant om hun wensen om te zetten in een werkende oplossing. De daarbij behorende taken bestaan onder andere uit het inventariseren van de wensen, uitvoeren van operationele werkzaamheden, aansturen van huisinstallateurs, koppelingen met HRM systemen van klanten en het coördineren van werkzaamheden met het team en de account managers. Klantgerichtheid is van groot belang. Wij zoeken iemand met een grote affiniteit voor ICT maar je hoeft zeker geen ICT programmeur te zijn. Kennis van BHV of veiligheidskunde is een pre maar geen must. Wij zoeken iemand met minstens 5 jaar relevante werkervaring.
Profiel van de kandidaat
- Minimaal MBO werk- en denkniveau.
- Goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Duits in woord en geschrift.
- Brede ICT kennis.
- Een enthousiaste en proactieve houding.
- Beschikking over eigen auto.