Customer Success Manager
Functieomschrijving
Follow Us
- FUNCTIES
- OPLOSSINGEN
Timewax levert online software (SaaS) voor project & resource planning aan zakelijke en technische dienstverleners. We zijn een groeiende organisatie met internationale ambities. Vanwege deze groei hebben we Customer Success Manager vacature. Als Customer Success Manager ga je ons operations team versterken. Wil je met ons samenwerken? Stuur ons je sollicitatie via het formulier onderaan de pagina.
Nieuwsgierig naar onze cultuur en wat we je kunnen bieden?
Een illustratie van een customer success medewerkerAls Customer Succes Manager ben je verantwoordelijk voor een groep klanten. Je monitort voortdurend het gebruik van onze software bij deze gebruikers. Je speelt in op risico’s en kansen om het gebruik uit te breiden. Nieuwe klanten help je bij de invoering van onze software met behulp van opstartsessies en online trainingen.
In de hele levenscyclus ben je het eerste aanspreekpunt van jouw groep klanten. Hierbij staat alles in het teken van de klanttevredenheid en de mate waarin de klant daadwerkelijk succesvol is met onze software.
Vanuit het klantencontact werk je ook mee aan het beantwoorden van support desk tickets, het beheren van onze support site en ontwikkel je tutorials. Omdat je dicht bij de klant staat, geef je ook feedback over onze software aan het ontwikkelteam.