Functieomschrijving
Follow Us
FUNCTIES
- OPLOSSINGEN
Timewax levert online software (SaaS) voor project & resource planning aan zakelijke en technische dienstverleners. We zijn een groeiende organisatie met internationale ambities. Vanwege deze groei hebben we Customer Success Manager vacature. Als Customer Success Manager ga je ons operations team versterken. Wil je met ons samenwerken? Stuur ons je sollicitatie via het formulier onderaan de pagina.
Nieuwsgierig naar onze cultuur en wat we je kunnen bieden?
Een illustratie van een customer success medewerkerAls Customer Succes Manager ben je verantwoordelijk voor een groep klanten. Je monitort voortdurend het gebruik van onze software bij deze gebruikers. Je speelt in op risico’s en kansen om het gebruik uit te breiden. Nieuwe klanten help je bij de invoering van onze software met behulp van opstartsessies en online trainingen.
In de hele levenscyclus ben je het eerste aanspreekpunt van jouw groep klanten. Hierbij staat alles in het teken van de klanttevredenheid en de mate waarin de klant daadwerkelijk succesvol is met onze software.
Vanuit het klantencontact werk je ook mee aan het beantwoorden van support desk tickets, het beheren van onze support site en ontwikkel je tutorials. Omdat je dicht bij de klant staat, geef je ook feedback over onze software aan het ontwikkelteam.
Wat we vragen
Je hebt werkervaring in een functie met klantencontact. Ervaring als helpdesk medewerker is een pre. Daarnaast ben je goed thuis in online software en heb je affiniteit met planning & projectmanagement.
Je bent mondeling en schriftelijk communicatief sterk. Je bent initiatiefrijk en beleeft echt lol aan het oplossen van problemen en het helder krijgen van de vraag achter de vraag.
Jurgen Bink
Medeoprichter Timewax
Je leidinggevende
“Samen gaan we aan de slag om onze klanten zo optimaal mogelijk te ondersteunen. Gezamenlijk goed en leuk bezig zijn is mijn belangrijkste drive! Bel me gerust op 4 als je meer wilt weten over deze functie en hoe ik met je wil samenwerken.
“De week van een Customer Success Manager
In de ochtend is het Customer Succes overleg met Jurgen, en Robbert-Jan. Ieder doet even kort verslag van de highlights van zijn portefeuille. We wisselen ervaringen uit en ontwikkelingen die zich voordoen. Uit dit overleg distilleren we ook de speerpunten voor de productontwikkeling.
Je collega Robbert-Jan zet vanuit Support Desk systeem een ticket naar je door. Het betreft een vraag van een van jouw klanten over de licentieprijzen. Een commerciële vraag, dus ben jij de persoon om hem te beantwoorden.
Je collega Radboud van Marketing belt om even te brainstormen over nieuwe advertenties die hij op Google Adwords wil gaan publiceren. Je weet immers welke ‘boodschap’ goed werkt bij jouw klanten. Je hebt wat goede ideeën die hij gaat uitproberen. Over een paar weken evalueren jullie of ze goed werken en maken jullie waar nodig aanpassingen.
Radboud belt. Binnenkort gaat een nieuwsbrief uit naar alle klanten in verband met een nieuwe release van functies. Hij vraagt of je nog input hebt voor de nieuwsbrief. Daarop aansluitend mag je ook de online webinar voor alle klanten voorbereiden en uitvoeren. In deze online webinar demonstreer je de nieuwe functie en beantwoord je vragen.
Je belt met een klant waarvan je ziet dat het lang duurt voordat hij live gaat. Je zag in het Customer Success systeem dat ze al 60 dagen in de fase ‘Onboarding’ zitten. Da’s best lang. In het gesprek met de klant onderzoek je waar het stokt en hoe je ze eventueel kan helpen.