Functieomschrijving
Jij hebt een online aankoop gedaan en je bent zo enthousiast dat je jouw nieuwe wasmachine het liefst nu al in huis hebt. Nieuwsgierig bel je de klantenservice op! Hoe eerder het apparaat er is, hoe gelukkig jij bent! Doe even je ogen dicht en bedenk je dan dat jij degene bent die al die klanten met hun vragen gaat helpen en zo gelukkig maakt! Toffe job toch?
Zo maak jij deze klanten blij:
- De klant belt jou op. Jij informeert de klant over alle details die hij/zij maar weten wil. Zo zorg jij voor de optimale customer service voor deze webshop.
- De volgende dag ben je nieuwsgierig of het allemaal is gelukt en zoek je nog even de status na in het systeem.
- Wil jij weten of de klant ook tevreden is? Dan bel je hem/haar nog even zelf op. Hoeft niet, mag wel.
- Een super complexe vraag waar jij het antwoord niet op hebt? Geen probleem, die vragen speel je door naar de customer service van de webshop zelf. Ook hier kun jij de status blijven volgen. Er is een goede samenwerking met hen.
Wat je van Teleperformance krijgt?Teleperformance heeft als ultieme doel een optimale klantervaring te realiseren. Daarom faciliteren we jou ook graag.
- Het rooster is twee weken van tevoren bekend.
- De openingstijden zijn van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 18.00uur.
- Eens in de maand werk je op zaterdag. Als dat het geval is, dan werk je die week niet op woensdag, donderdag of vrijdag.
- Je krijgt een contract aangeboden van 7 maanden met natuurlijk de mogelijkheid om te verlengen.
- We voorzien een mooie kilometervergoeding. Reizen met het openbaar vervoer wordt 100% vergoed (vanaf 10km). Reis je vanuit België op en neer naar Nederland? Dan krijg je van ons nog een extra compensatie voor de reiskosten.
- Als je in België woont en in Nederland werkt, hoort daar ook een Nederlandse zorgverzekering bij. Natuurlijk helpen we je bij het afsluiten, daarnaast krijg je van ons een tegemoetkoming in die kosten.
- Ga je liever het avontuur groots aan? Dan kun je deelnemen aan ons ‘relocation’ programma. Wij faciliteren je dan als het gaat om bijvoorbeeld woonruimte voor bepaalde tijd! Vraag hiernaar bij de recruiter.