CUSTOMER SERVICE SPECIALIST – help non-profit organisaties

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

26 juni 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Bij Kentaa zijn we op zoek naar een enthousiaste Customer Service Specialist die ervoor zorgt dat onze klanten de maximale waarde uit ons platform voor online fondsenwerving halen. Wil je werken voor een innovatief bedrijf dat meer dan 250 non-profit organisaties helpt met online fondsenwerving? Los je graag vragen op en krijg je er een kick van als je klanten helpt en verrast in snelheid en kwaliteit? Dan zoeken wij jou! Kentaa is gevestigd in het centrum van Arnhem op steenworp afstand van het OV.

Functieomschrijving

Als Customer Service Specialist ben jij verantwoordelijk voor de onboarding van nieuwe klanten en de support aan bestaande klanten. Je helpt gebruikers hun weg te vinden in ons platform. Jij bent hiervoor het aanspreekpunt voor onze klanten zodat jij fungeert als het visitekaartje van Kentaa.

Kentaa biedt meerdere SaaS producten waarmee elk jaar miljoenen euro’s worden gedoneerd. Je werkt voor grote goede doelen en non-profitorganisaties en zorgt er dag in dag uit voor dat zij succesvol kunnen zijn met onze tools voor online fondsenwerving. Met een groeiende klantenbase, bezoekersaantallen en transacties is dit een hele uitdaging.

Een dag als Customer Service Specialist verloopt erg afwisselend. Je lost vragen op, denkt mee met klanten over hun uitdagingen, je configureert websites, je levert input voor productontwikkeling, je geeft (online) webinars aan klanten, je beheert en schrijft de content voor SUMO, het online support center van Kentaa. Het contact met de klanten verloopt daarbij via onze verschillende kanalen. Wij werken met slimme online tools om de support in goede banen te leiden.