Customer Service Specialist (Frans)
Functieomschrijving
Customer Service Specialist (Frans)
Jij bent leergierig en daadkrachtig, met een goed gevoel voor commercie. Dankzij jouw ervaring op het gebied van Customer Service weet je klanten aan je te binden. Beloftes kom je altijd na en bovendien werk je snel en accuraat. Je communiceert vloeiend in het Frans en in het Engels. Voor het werken met IT draai je je hand niet om en je werkt graag in een jong team. Je bent op zoek naar een Customer Service-baan in een moderne logistieke organisatie.
Herkenbaar?!
Je komt te werken binnen de afdeling Customer Care van HealthLink in ‘s-Hertogenbosch, die nauw samenwerkt met de afdelingen Finance, Warehouse en Kwaliteit. Op deze afdeling ben je het eerste aanspreekpunt voor verschillende klanten, via telefoon en e-mail. Je beheert het proces van orderinvoer tot aan facturatie voor deze klanten, inclusief het verder administratief verwerken van alle ordergerelateerde documenten en communicatie. Inventory en inbound zijn hier ook een onderdeel van. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor klantspecifieke documentatie voor export en logistiek. Je verwerkt orders en volgt het bestelproces, waarbij je eventuele problemen of klachten oplost. Ook verwerk en volg je retourzendingen.
Je houdt KPI’s van onze klanten scherp in de gaten en beheert alle klantgerelateerde activiteiten. Daarvoor volg je de specifiek voor de klant bepaalde processen en de Kwaliteitsrichtlijnen.
Aantal uren: 40 uur per week (fulltime).
Locatie: ‘s-Hertogenbosch
Wat hebben we jou te bieden?
Werken bij HealthLink betekent elke dag werken aan de kwaliteit van healthcare over de hele wereld, in een innovatieve en dynamische omgeving. HealthLink daagt je uit om het beste uit jezelf te halen. Bovenal bieden we jou veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling.