Customer Service Representative
Functieomschrijving
Als Customer Service Representative sta je midden in het order-to-delivery proces, waarbij je nauw samenwerkt met de afdelingen binnen de Supply Chain. Je bent samen met je collega’s de commerciële kern van onze organisatie en het operationele aanspreekpunt voor de klanten.
De afdeling Customer Service heeft als kernbegrippen klantgerichtheid, marktgerichtheid, veerkracht, efficiëntie en effectiviteit. Je komt te werken in een team van 11 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het order-to-delivery proces van onze fabriek in Rotterdam en de fabriek in Wormerveer. Vanuit ons hoofdkantoor in Wormerveer bedien je de klanten en kun jij het verschil maken.
Wat ga je doen als Customer Service Representative?
Operationeel is de Customer Service Representative het eerste aanspreekpunt voor klanten in het order to delivery proces. Je bent operationeel verantwoordelijk voor jouw klanten, hierbij kun je denken aan: het verwerken van orders/afroepen, onderhouden telefonisch contact met klanten en afhandelen van binnenkomende e-mail. Maar dat is niet het enige, wat je ook gaat doen:
- Je bent het logistieke aanspreekpunt voor klanten, agenten, distributeurs en interne stakeholders (zoals de afdelingen Sales en Supply Chain).
- Je bent de aanjager betreffende de orders naar onze klanten. Je bent in staat om overzicht te houden en ervoor te zorgen dat de klanten tijdig de bestelde volumes laden.
- Als afdeling Customer Service werk je dagelijkse aan continue service-verbeteringen