Customer Service Professional
Functieomschrijving
Dit ga je als Customer Service Professional bij Omron doen:
Als Customer Service Professional ben jij het aanspreekpunt voor de klanten van Omron. Zij kiezen voor Omron vanwege snelle servicegerichtheid en groot assortiment aan kwalitatief hoogwaardige producten. Via telefoon, e-mail en online portal kunnen klanten contact met ons opnemen. De vragen zijn zeer uiteenlopend: denk aan logistieke vragen, (hulp bij) bestellingen plaatsen , vragen over prijs- en levertijden, leveranciersverklaringen, hoe ze de online portal moeten gebruiken, uitleg over retour en/of reparatie procedure en administratieve vraagstukken . Aan jou de taak om samen met je collega’s de klanten te woord te staan en van uitstekende service te voorzien. Naast deze verantwoordelijkheden kun je ook deelnemen aan projecten binnen de afdeling. Denk bijvoorbeeld aan het verbeteren van de processen en onderzoek naar verbeteren van klant verwachtingen . In deze projecten werk je nauw samen met je teamgenoten en collega’s van andere afdelingen.
Je levert een goede bijdrage aan onze klanttevredenheid en een bijdrage aan onze sales organisatie. Jouw werkzaamheden als Customer Service Professional zijn dus zeer divers. Je weet op verschillende praktische uitdagingen in te spelen en je zorgt ervoor op een proactieve manier onze klanten te behouden.