Customer Service Medewerker Verantwoordelijk
Functieomschrijving
Je bent bij ons als customer service medewerker verantwoordelijk voor het adviseren van de klanten. Zo verstrek je informatie over lopende orders en de status van pakketzendingen. Je verwerkt de binnengekomen e-mails en je bent actief bezig met het oplossen van klantvragen en -problemen. Dit zijn voornamelijk ongeduldige (web)shoppers die onderdelen hebben besteld voor zijn of haar tweewieler. Zowel via e-mail als telefonisch zorg jij samen met het team dat alle orders op optimale wijze worden verwerkt en vragen zo snel mogelijk worden beantwoord.
Momenteel zijn de werkdagen van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 tot 17.30 uur, maar als je ook kan bijspringen in de avonden en weekenden is dat mooi meegenomen.
Arbeidsvoorwaarden
Werken binnen een leuk en gezellig team waar een prettige werksfeer heerst. De functie is zowel parttime vanaf 24 uur tot fulltime 38 uur in te vullen. Afhankelijk van je leeftijd ga je tussen de € 10,- en € 11,- bruto per uur verdienen. Het betreft een functie voor langere tijd waarbij je in eerste instantie via FTP Personeelsdiensten een contract voor bepaalde tijd krijgt, met uitzicht op vast dienstverband.