Functieomschrijving
Customer Service Medewerker Travel Retail
Die gezellige praatjesmaker, dat ben jij!
Jij bent klant- en oplossingsgericht, hebt oog voor bedrijfsprocessen en wilt graag aan de slag in een dynamische en internationale omgeving. Wil je dat ook nog eens doen in een superleuk team binnen dé internationale retail organisatie van Nederland? Capi-Lux en B&S Retail bieden ‘een trendsetting & inspiring shopping experience’ voor onze klanten op de luchthavens, militaire basissen, en cruises. Ben jij klaar voor die nieuwe stap in jouw carrière?
Functieprofiel
Jouw profiel
Jij bent sociaal en een echte teamplayer. Jij bent analytisch , en communicatief sterk. over de vaak complexe informatie en processen. Daarnaast ben jij energiek, proactief en heb je een sterk inlevingsvermogen. Je vrienden omschrijven jou als iemand die iedereen op zijn gemak weet te stellen. Als een spin in het web houd jij alle touwtjes in handen en behoud je altijd het overzicht. Je bent onze single point of contact en weet als een spin in het web alles touwtjes in handen te houden en het overzicht te bewaren.Functiebeschrijving
Hoe ziet jouw werkdag als Customer Service Medewerker Travel Retail eruit?
Als Customer Service Medewerker Travel Retail ben jij werkzaam op ons kantoor in Hoofddorp. Je hebt veel telefonisch en mailcontact met internationale klanten en leveranciers, zowel in het Nederlands als Engels. Onze klanten staan centraal en als Customer Service Medewerker Travel Retail draag jij zorg dat elke (potentiele) klant met dezelfde klantvriendelijkheid en efficiëntie geholpen wordt. Elke case is anders en er zijn geen standaardantwoorden. Jij zorgt er tevens voor dat al het contact op de juiste manier wordt opgepakt en afgehandeld en alles administratief verwerkt wordt. Daarnaast heb je veel intern contact met de afdelingen Logistiek, Finance, Inkoop en ook met medewerkers uit onze shops.
Door verdere uitbreiding van onze retail divisie, zoeken we iemand die naast de eerste- en tweedelijns support ook ons proces analyseert en verbetert naar de gewenste KPI’s en SLA’s.Wat wij vragen
Een opsomming van jouw cv
- Je hebt minimaal een HBO diploma;
- Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal is een vereiste (mondelinge en schriftelijke kennis), een derde taal is een pré;
- Kennis van MS Office (Word, Outlook en Excel);
- Jij bent nauwkeurig en betrouwbaar;
- Jij bent service- en oplossingsgericht;
- Jij hebt een groot empathisch vermogen;
- Jij bent communicatief vaardig en assertief.
- Het analyseren van processen en het verbeteren hiervan zijn jou op het lijf geschreven.
Wat wij bieden
Een aanbod dat je niet kunt weigeren
- Werken in een inspirerende, internationale organisatie met en een sterke groeiambitie.
- Een goede werksfeer in een jong en ambitieus team;
- Werken met mooie merken in de dynamische wereld van Retail;
- Afwisseling. Geen dag is hetzelfde.