Customer Service Medewerker Key Accounts
Functieomschrijving
Wat houdt de functie in?
Het Key Accounts Team is verantwoordelijk voor een optimale dienstverlening aan een aantal geselecteerde grote klanten van MSC Nederland voor uitgaande Export Ladingen. Je staat als het ware aan de basis van het boekingsproces waar verschillende interne disciplines nauw mee te maken hebben. Je bent verantwoordelijk voor het spoedig en zorgvuldig invoeren van export boekingen op basis van instructies van de klant en conform procedures.
Als Customer Service Medewerker Key Accounts heb je de volgende kerntaken:
- Coördineren van boekingen en mogelijke wijzigingen in de boeking communiceren met zowel de klant als diverse interne afdelingen;
- Communicatie met klanten met betrekking tot afvaartschema’s, potentiele vertragingen, eerdere aankomst van het schip;
- Nakijken, afronden en opvolgen van IMO boekingen;
- Afstemmen van eventueel voortransport met zowel de klant als de Intermodal afdeling;
- Afhandelen van klachten en operationele kwesties, eventueel gezamenlijk met de Supervisor en of de Line Managers;
- Afhandelen van zowel de cargo- als COD EMC’s;
- Versturen van telexrelease naar de POD-agenten.