Customer Service Medewerker (fulltime)

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Customer Service Medewerker (fulltime)

Vacatures 0

Functieomschrijving

Over de job

De Customer Service Medewerker is een belangrijke positie binnen het bestaande team dat de Nederlandse, Belgische en Luxemburgse markt bedient. Binnen deze functie ligt de verantwoordelijkheid bij het succesvol adviseren, het leveren van producten en services en het toewerken naar ambitieuze doelstellingen.

Je hebt direct contact met de Nederlandse, Belgische en Luxemburgse klanten en je collega’s van de print- en logistieke afdelingen. Zowel via email als telefonisch zorg jij ervoor dat de orders op optimale wijze verwerkt worden en vragen zo snel mogelijk worden opgelost. Een hoog serviceniveau is vereist en professionaliteit en snelheid zijn de sleutel tot het goed en snel afhandelen van alle offerte aanvragen. Verder houd je van aanpakken en kunt goed met anderen samen werken.

Ten slotte zal je met regelmaat klanten telefonisch benaderen om ze te adviseren over nieuwe producten en ontwikkelingen binnen de branche en hoe wij daar samen een sterk partnerschap in kunnen vormen.

Je introduceert nieuwe producten en services die zij nog niet kennen of gebruiken en positioneert het bedrijf als een competitief partner die efficiënte en kostenbesparende diensten kan bieden. Je bent niet agressief aan het verkopen en wint het vertrouwen van de klant door hun behoefte te begrijpen en daarin te voorzien met commerciële flair en zo het succes en de groei te waarborgen.

Functie-eisen

Vereisten

  • Je hebt een MBO+ opleidingsniveau, het liefst in een commerciële richting;
  • Je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring in een internationale werkomgeving;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands in woord en geschrift, en hebt voldoende kennis van de Engelse taal om te kunnen communiceren met de internationale collega’s;
  • Je bent proactief, klantgericht en service georiënteerd;
  • Je bent flexibel, kunt prioriteiten stellen en je kunt presteren onder druk;
  • Je bent niet bang om de telefoon op te pakken en proactief contact te zoeken;
  • Je hebt kennis van MS Office, kennis van SAP is een pré;
  • Je bent het liefst per direct beschikbaar.