Customer Service medewerker (fulltime)
Functieomschrijving
Krijg jij er een kick van om vragen van klanten te beantwoorden of hun probleem op te lossen? En weet jij de juiste toon te zetten in een email of telefoongesprek en ben je óók nog eens ervaren met computers en alle bijkomende handelingen? Dan zoeken wij jou!
Als medewerker customer service heb je een veelzijdige en verantwoordelijke functie. Je beantwoord vragen van onze opdrachtgevers en hun klanten zo snel en goed mogelijk, zowel telefonisch als per email.
Werkzaamheden
- Telefonisch en per email beantwoorden van vragen van webwinkels en hun klanten
- Bijbehorende administratieve werkzaamheden omtrent betalingen, verzend statussen, orderinformatie, etc.
Persoonlijke kenmerken
- Zelfstandig en verantwoordelijk
- Communicatief vaardig
- Flexibel ingesteld
- Secuur en stressbestendig
- Behulpzaam en service minded
Functie-eisen
- Opleidingsniveau MBO+
- Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal
- Ervaring met MS Office en computers in het algemeen
- Affiniteit met webwinkels en “online”
- Werktijden kunnen wisselen tussen 08.00 en 21.00 uur
Wij bieden
- Een leuke uitdagende functie
- Marktconform salaris
- Prima pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding
- Ruimte voor ontwikkeling