Customer service medewerker

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

22 januari 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Kun jij gemakkelijk praten en heb jij een grote dosis overtuigingskracht? Vind jij het leuk om de uitdaging aan te gaan om een klant emotie om te buigen. Dan zijn wij opzoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als Retentie Operator vergroot jij de loyaliteit en behoud van onze klanten. Jij helpt met veel enthousiasme onze klanten die bellen of mailen met de intentie om hun abonnement op te zeggen. Door middel van gedegen advies en jouw overtuigingskracht speel je in op de klantwens en zorg jij ervoor dat de klant behouden blijft. Verder ontvang je verhuis verzoeken en zal jij deze klanten een mooi nieuw aanbod geven voor in de nieuwe woning.

Retentie is onderdeel van de Customer-Care afdeling. Elke Retentie operator krijgt zijn of haar persoonlijk onboardingprogramma. Vanaf dag één ontwikkelen we je vaardigheden, boek je stap voor stap vooruitgang en overwin je nieuwe uitdagingen.

Heb jij Retentie ervaring dan gaan wij graag met jou in gesprek. Wij bieden een uitdagende baan in een energieke omgeving. Indien nodig help jij ook je directe Customer Care collega’s bij het beantwoorden van klantvragen over facturen, My Pages (klantpagina) en eerste lijn technische vragen.

Jouw taken en verantwoordelijkheden

  • Je voert telefoongesprekken met klanten volgens de gestelde kwaliteitsnormen en de normen van een retentiegesprek.
  • Achterhaalt de daadwerkelijke behoeftes van onze klanten door verdiepingsvragen te stellen en bevindingen terug te koppelen naar de klant.
  • Signaleert commerciële kansen in het belang van de klant en handelt daarnaar.
  • Reageert en beantwoord schriftelijke vragen van klanten.
  • Inzetbaar voor andere belprojecten waarin jij je commerciële skills kan tonen.
  • Helpt mee met de ontwikkeling van het bedrijf en ons product door opzegpatronen te herkennen.
  • Je bent flexibel inzetbaar door makkelijk te kunnen schakelen tussen een retentiegesprek en een klantenservice gesprek.