Functieomschrijving
Babboe.com
- Babboe.com
- Customer service medewerker
Babboe is een online opererend bedrijf in bakfietsen. Persoonlijk contact met onze klanten via email en telefoon is derhalve van groot belang voor ons bedrijf. Ter versterking van ons Customer Service team zijn wij op zoek naar een klantgerichte, enthousiaste, leergierige en flexibele
Customer Service Medewerker (m/v fulltime)
Je voornaamste taken zijn:
- Het te woord staan van klanten (Nederlands en internationaal) met vragen, op- en aanmerkingen via email, telefoon of social media; alle vragen zijn bakfiets gerelateerd.
- Opvolging geven aan klanttevredenheidsonderzoeken
- Opvolging geven aan opmerkingen en klachten van consumenten via diverse sites en social media
- Beheren van de Babboe ambassadeursapp
- Uitvoeren van bijkomende administratieve werkzaamheden
- Eigen maken en optimaliseren van bestaande processen
Profiel kandidaat
De juiste kandidaat heeft ervaring op gebied van customer service. Je bent communicatief sterk, zodat je klanten op een efficiënte manier kunt helpen, in lijn met de processen die we binnen Babboe hanteren. Beheersing van de Duitse en/of Franse taal is een pré, omdat we steeds meer internationale klanten in onze klantenkring hebben. Je bent initiatiefrijk en kan snel bijsturen en aanpassen wanneer veranderingen plaatsvinden.
Typische persoonlijkheidskenmerken voor deze functie zijn:
- Flexibel en oplossingsgericht, om in snel veranderde omstandigheden plannen en processen te herzien
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, om mensen te woord te staan
- Vasthoudendheid en alert, om deadlines te halen en afspraken op te volgen
- Zelfstandig werker
Salaris
Voor deze parttime functie bieden wij een salaris dat conform je opleiding en ervaring is.