Customer service medewerker

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Customer service medewerker

20 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Over de functieAls medewerker van de customer service  ben jij het directe aanspreekpunt voor jouw klant ?n bewaak je de kwaliteit van de dienstverlening. Je zorgt ervoor dat de klanten tevreden zijn en mocht er onverhoopt iets misgaan zet je alles op alles om dit op te lossen. Daarnaast geef je advies, assisteer je bij het inboeken van zendingen en houd je de performance rapporten in de gaten. Ook vervul je alle andere bijkomende commerci?le taken, zoals het verwerken van prijsaanvragen en ben je verantwoordelijk voor het after-sales proces.

De customer service is van 8.00u tot 19.30u bereikbaar. Je zal voornamelijk tijdens normale kantooruren werken. Wel vragen we je een beetje flexibel te zijn wanneer dit nodig is .

Over het bedrijfHet bedrijf is een betrouwbare partner voor Europese distributie en logistiek. Met een unieke productlijn en een persoonlijke aanpak verzekeren zij de klant steeds opnieuw van een optimale ontwikkeling. Topkwaliteit in logistieke dienstverlening met een persoonlijke touch; daarin onderscheiden zij zich van andere logistieke dienstverleners.

 

  • Salaris overeenkomstig met de functie-inschaling;
  • wekelijkse uitbetalingen;
  • 8% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen;
  • Pensioenopbouw.

Functie-eisen

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau, hbo is uiteraard ook prima. Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels;
  • Je bent bekend met Microsoft Office, zoals Word en Excel;
  • Aantoonbare ervaring binnen de transport en logistiek is een grote pre!