Customer Service Medewerker
Functieomschrijving
Als medewerker customer service in Zoetermeer ben jij de vraagbaak voor klanten van één van onze mooie en bekende merken. Jij beantwoordt alle vragen die binnenkomen over producten, diensten, bestellingen, retouren, bezorgingen, facturen, aanmaningen en ga zo maar door. Op basis van de klantvraag en jouw vermogen om door te vragen weet jij een klant altijd correct en snel te woord te staan. Samen met je collega’s ben jij verantwoordelijk voor een optimale klantervaring.
Aan jou de keuze!Als customer service medewerker kun je bij Teleperformance in Zoetermeer heel erg veel kiezen, te veel om op te noemen eigenlijk. Zo kun je aan de slag voor merken als: voor bol.com (als je erg creatief bent in het oplossen van problemen). Of voor MediaMarkt (Als je thuis bent in de nieuwste electronica en gadgets). Of wil je werken bij Samsung? We hebben nog andere projecten. (Vraag de recruiter welke projecten.) Je kunt bij Teleperformance Zoetermeer service verlenen voor grote high-tech merken (voor gadgetfreaks, phones en tablets fans). Of wil je op de gezellige vloer van Tele2 komen werken, dat kan natuurlijk ook! Kortom, voor jou zit er vast een mooi en uitdagend project tussen!
Wat je echt
- Kunt: klanten (zijn mensen!) centraal stellen en inlevend adviseren en problemen oplossen
- Hebt: handigheid met de computer
- Wilt: dat klanten goed geholpen en verrast worden
- Bent: Empatisch! Enthousiast! Resultaatgericht! Communicatief!
Wat een customer service medewerker doetJe adviseert, informeert én inspireert klanten, die je als echte VIP’s behandelt. Niet omdat dat ‘moet’, maar omdat ze dat voor jou en voor onze opdrachtgever ook echt zijn. Je werkt niet alleen aan de telefoon. We zijn geen callcenter meer, maar een contactcenter. Als het aan de telefoon goed gaat, kun je ook via mail en soms chat klantverzoeken krijgen. Daar draai jij uiteraard je hand niet voor om! Met het zelfde gemak typ je even in duidelijke en heldere taal een mooie oplossing terug aan een klant.