Functieomschrijving
Customer Service Manager
Vlotlaan 145, Monster, Netherlands
Dümmen Orange is wereldwijd de grootste veredelaar en producent van uitgangsmateriaal voor snijbloemen, bollen, tropische planten, potplanten, perkplanten en vaste planten. Voor ons sterk groeiende onderdeel Quick Plug in Monster zoeken wij een Customer Service Manager.
Functie inhoud
Dümmen Orange groeit en bloeit! Dit resulteert in een snel veranderende en tevens uitdagende werkomgeving. Als Customer Service Manager geef je dagelijks leiding aan jouw eigen team en ben je met het team de schakel tussen productie en de klant. Je bent medeverantwoordelijk voor het proces en het resultaat. De diversiteit van de dagelijkse werkzaamheden en tegelijkertijd het bedrijf strategisch verder helpen maken je werk uitdagend!
Als Manager Customer Service rapporteer je direct aan de Site Manager en geef je leiding aan het customer service team. Dit team bestaat momenteel uit vier medewerkers. Het customer service team zorgt binnen Quick Plug voor het correct afhandelen van alle verkooporders, zowel op commercieel als logistiek gebied. Naast de commerciële activiteiten verzorgt het customer service team de planning en ondersteuning van de productie afdeling. Dit brede takenpakket zorgt voor een uitdagende functie waarbij je als Manager Customer Service in grote mate verantwoordelijk bent voor de klanttevredenheid.
Taken en verantwoordelijkheden
• Leidinggeven aan het customer service team;
• Managen en overzien van de dagelijkse operatie;
• Het verbeteren van de customer service procedures;
• Organiseren van transport voor zowel binnen- als buitenland;
• Ondersteunen van de verkoop buitendienst/accountmanagers;
• Relatiebeheer en aanspreekpunt voor onze klanten;
• Behandelen en oplossen van klachten.
Jouw profiel
• Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van commercieel accountmanagement of een logistiek gerelateerde opleiding;
• Je hebt minimaal 2 tot 3 jaar ervaring in een vergelijkbare management functie. Ervaring in de verkoop binnen de tuinbouwsector is een pre;
• Je bent communicatief zeer sterk en klantgericht;
• Je beheerst Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Spaans en Duits zijn een pre;
• Je hebt ervaring met ERP software (bij voorkeur Exact);
• Je bent een echte teamplayer;
• Je bent analytisch, accuraat, zelfstandig, stressbestendig en weet snel en effectief te schakelen in een veranderende omgeving.
Wij bieden
Dümmen Orange heeft enorme wereldwijde ambities. Innovatie, technologie en kwaliteit staan hoog op de agenda. Dit zorgt voor een uitdagende werkomgeving waarin jij mee kan ontwikkelen in jouw vakgebied. Dümmen Orange biedt haar medewerkers volop ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Er heerst een informele en zeer toegankelijke werksfeer waarbij samenwerking hoog in het vaandel staat.
Dümmen Orange
Quick Plug maakt sinds 2017 onderdeel uit van Dümmen Orange. Quick Plug is wereldwijd toonaangevend op het gebied van innovatie en vervaardiging van klant specifieke groeimedia. De groep heeft ongeveer 50 mensen vast in dienst. Quick Plug heeft een sterk internationaal netwerk van productielocaties: Quick Plug CA (Canada), Quick Plug NA Inc. (USA) en Quick Plug B.V. (NL).
Dümmen Orange is wereldwijd de grootste veredelaar en producent van uitgangsmateriaal voor bloemen en planten. De jaarlijkse omzet bedraagt ongeveer 350 miljoen euro. Het bedrijf telt wereldwijd meer dan 7.300 medewerkers. Naast een groot marketing- en salesnetwerk heeft Dümmen Orange een divers netwerk van gespecialiseerde productielocaties. De sleutel tot het succes van Dümmen Orange is een breed en diep assortiment, ondersteund door een wereldwijde toeleveringsketen. Het bedrijf omarmt haar maatschappelijke verantwoordelijkheid en investeert in de gezondheid, de veiligheid en de persoonlijke ontwikkeling van haar medewerkers.