Customer Service Expert

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

27 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

VELORETTI ZOEKT CUSTOMER SERVICE EXPERT

Gepubliceerd op: 22 augustus 2019

Veloretti ; wij zijn bijna niet meer uit het straatbeeld van Amsterdam-Zuid weg te denken. Met meer fietsen die rondrijden, komen ook meer klantcontacten. Of het nu gaat om een vraag over de aankoop van een fiets of iemand die een garantievraag heeft. Daarom zijn wij op zoek naar versterking voor ons service & supportteam.

We krijgen elke dag zowel telefonisch als per e-mail veel vragen te verwerken. Wat is de binnenbeenlengte voor de Veloretti Maxi? Ik heb een fiets besteld voor de verjaardag van mijn vriend, komt die nog op tijd? Past de mand ook op de Caferacer? Jij hebt het antwoord op al deze vragen. Tijdens het beantwoorden van al die vragen heb je te maken met alle verschillende afdelingen binnen Veloretti. Of het nu voor het magazijn is, de brandstore of misschien het hoofdkantoor, je staat in contact met alle afdelingen.

HOE ZIET JE DAG ERUIT?

’s Ochtends kom je binnen op het HQ en pak je een kopje koffie, je checkt meteen even de status van de inbox en informeer je bij de collega’s over alle lopende zaken. Je hebt ook nauw contact met de winkel over voorraad en reparaties. De dag ervoor zag je in het statusoverzicht dat een aantal retouren binnen waren gekomen, dus je neemt contact op met het magazijn, zodat je de klanten kan contacten over de vervolgstappen.

Klanten kunnen allerlei vragen hebben die je veelal zelf zal kunnen oplossen door het nauwe contact met alle afdelingen. Je schakelt direct met de store- of de retail-manager. Een bijzondere order, een reparatiestatus of credit, jij hebt de antwoorden.

>> Het artikel gaat verder onder de advertentie <<

>> Vervolg artikel <<

WIJ VRAGEN:

  • Een klantgerichte en flexibel ingestelde teamspeler
  • Kan prima omgaan met lastige situaties
  • Je hebt affiniteit met fietsen, maar zeker ook enige technische kennis van de fiets
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Spreek en schrijf je ook Duits of Frans, top! Geen must
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • 3-jaar ervaring in de klantenservice
  • Zelfstandig en oplossingsgericht

Veloretti Vacature Zuid1 Veloretti Vacature Zuid1WIJ BIEDEN:

  • Een 32-uurs contract
  • Veel afwisseling en een uitdagende baan bij een bedrijf dat hard groeit in binnen- en buitenland
  • Salarisindicatie: marktconform
  • Superleuke collega’s
  • Airconditioning
  • Fiets van de zaak
  • 24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband