Customer Service Engineer
unctieomschrijving
Customer Service Engineer (v/m) 40u
Help jij graag klanten en staat klanttevredenheid bij jou voorop? Zet jij graag een extra stapje om de klanttevredenheid nog verder te verhogen? Wil jij meehelpen bij de uitvoering van projecten? Wil jij werken bij een bedrijf wat volop in beweging is? Solliciteer dan nu en kom bij Livecom werken als Customer Service Engineer!
Als Customer Service Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor klantvragen, verzoeken, meldingen en daarmee van cruciaal belang. Ook zal je klanten adviseren en helpen bij het uitvoeren van wijzigingen en configuratie aanpassingen. Tevens help jij mee bij het uitvoeren van projecten voor het aansluiten van de vele nieuwe klanten. Ook denk je mee over hoe we onze service aan klanten nog verder kunnen verbeteren.
Als Customer Service Engineer ben jij een belangrijke schakel tussen ons en onze klanten.
Livecom levert een Contact Center oplossing met verschillende communicatiekanalen zoals Chat, Telefonie, Facebook Messenger, Web Selfservice en E-mail. De serviceverlening aan onze klanten wordt gedaan door de Servicedesk.
Livecom is een professioneel bedrijf met een informele, collegiale en resultaatgerichte cultuur. Je rapporteert aan de Customer Service Manager. Je dagelijkse werkplek is ons kantoor in Soesterberg.