Customer service Eneco Energie – kantoortijden

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Customer service Eneco Energie – kantoortijden

Vacatures 0

Functieomschrijving

  • Kleine pauzes en trainingen worden bij ons volledig betaald
  • Buiten dit krijg je 22 vakantiedagen die je kunt plussen tot 26 vakantiedagen!
  • Baanzekerheid bieden wij natuurlijk ook; geen payrolling, geen uitzendbureau, er ligt gewoon een contract klaar en je komt direct bij ons in dienst
  • Donderdagavond Zumba? En zondagochtend bijkomen van je iets te drukke zaterdagavond? Bij ons krijg je flexibele werktijden. Geef vooral aan wanneer je echt niet kunt werken.

Als customer service agent voor de Belgische energieleverancier ENECO beantwoord je vragen in het Nederlands voor de dienst facturatie, verhuizingen, aan- en afsluitingen. Mogelijke vragen zijn bijvoorbeeld:

  • “Ik ga verhuizen en wil mijn contract overzetten naar een nieuw adres, wat moet ik doen?”
  • “Ik ben klant bij een andere energieleverancier en wil overstappen naar ENECO, hoe doe ik dit?”
  • “Ik heb een vraag over mijn factuur…”

Samen met je collega’s sta je in voor een correcte dienstverlening. Klanten contacteren je zowel telefonisch als via e-mail (in mindere mate), ook een goede schriftelijke taalbeheersing in het Nederlands is dus noodzakelijk. Belangrijk is verder dat je zeer nauwkeurig te werk gaat m.b.t. de input van gegevens en cijfers. Je krijgt een uitgebreide betaalde opleiding van 2 weken zodat je voldoende kennis en vaardigheden hebt om elke vraag te beantwoorden en een optimale klanttevredenheid te garanderen!

Een succesvolle klantendienstmedewerker heeft een positieve instelling en zet de klant altijd centraal. Je hebt het vermogen om snel te kunnen schakelen tussen de verschillende klantvragen en je wil samen met jouw collega’s een ultieme klantervaring realiseren.