Customer Service Coördinator
Functieomschrijving
Customer Service Coördinator
De sleutel tot het hart van onze klant, dat ben jij! Als Customer Service Coördinator bij Zonneplan kan en mag jij al onze klanten zorgeloos laten genieten van de zon. Jij zorgt dat niet alleen vandaag, maar ook de komende jaren de zonnepanelen optimaal presteren. Dit is namelijk de beste manier om Nederland nog sneller te verduurzamen.
Ben jij als Customer Service Coördinator dé ambassadeur van Zonneplan?
Als Customer Service Coördinator ben jij de schakel tussen onze klanten, leveranciers en collega Accountmanagers als het gaat om het beantwoorden, oplossen en afhandelen van alle vragen op het gebied van duurzaamheid. Ook na de aankoop zorg jij ervoor dat klanten ervaren waarom het zo fijn is om klant bij zonneplan te zijn. Als Customer Service Coördinator bied je onze klanten, nadat ze een zonnepaneleninstallatie bij ons hebben aangeschaft, (technische) hulp bij al hun vragen. Ondersteuning bij storingen, vragen over de opbrengst van de zonnepanelen en uitleg over de werking van het systeem; dat is jouw specialisme. Jij biedt onze klanten de beste service-ervaring ooit zodat ze het aan hun familie en bekenden vertellen waardoor iedereen gaat profiteren van de zon.