Customer Service Coördinator

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Customer Service Coördinator

16 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Customer Service Coördinator

De sleutel tot het hart van onze klant, dat ben jij! Als Customer Service Coördinator bij Zonneplan kan en mag jij al onze klanten zorgeloos laten genieten van de zon. Jij zorgt dat niet alleen vandaag, maar ook de komende jaren de zonnepanelen optimaal presteren. Dit is namelijk de beste manier om Nederland nog sneller te verduurzamen.

Ben jij als Customer Service Coördinator dé ambassadeur van Zonneplan?

Als Customer Service Coördinator ben jij de schakel tussen onze klanten, leveranciers en collega Accountmanagers als het gaat om het beantwoorden, oplossen en afhandelen van alle vragen op het gebied van duurzaamheid. Ook na de aankoop zorg jij ervoor dat klanten ervaren waarom het zo fijn is om klant bij zonneplan te zijn. Als Customer Service Coördinator bied je onze klanten, nadat ze een zonnepaneleninstallatie bij ons hebben aangeschaft, (technische) hulp bij al hun vragen. Ondersteuning bij storingen, vragen over de opbrengst van de zonnepanelen en uitleg over de werking van het systeem; dat is jouw specialisme. Jij biedt onze klanten de beste service-ervaring ooit zodat ze het aan hun familie en bekenden vertellen waardoor iedereen gaat profiteren van de zon.

Wat kan je van Zonneplan verwachten?

  • Een prachtige toekomst ♂
    Onze organisatie groeit hard, en jij kan jarenlang met ons mee groeien! We geloven namelijk in het potentieel van onze huidige medewerkers. Afhankelijk van je drive en capaciteiten is alles mogelijk.
  • Een fantastisch doel
    In 7 jaar tijd zijn we uitgegroeid tot het meest succesvolle bedrijf in de zonnepanelenbranche. In de komende jaren willen we onze opgedane kennis breder inzetten om zo nog meer impact te kunnen maken op de energietransitie.
  • Persoonlijke ontwikkeling ⚕
    We hebben onze eigen Zonneplan Academy waarin we je opleiden, zodat jij de beste wordt in je vakgebied.
  • Positieve Energie ⚡
    Werken vanuit onze kernwaarden , wat zorgt voor positieve energie en een brede glimlach. Zonneplan is persoonlijk, vernieuwend, opgewekt, houdt van eenvoud en zet altijd een stap extra. Niet omdat we dit moeten, maar omdat we dit zijn.

Mochten we je nog steeds niet overtuigd hebben:

  • We hebben onze eigen Zonneplan Academy waarin we je opleiden zodat jij je functie goed uit kan oefenen.
  • We vergoeden je reiskosten o.b.v. OV tot maximaal 100 km enkele reis volledig.
  • Onze organisatie groeit hard , en jij kan jarenlang met ons mee groeien! We geloven namelijk in het potentieel van onze huidige medewerkers. Afhankelijk van je drive en capaciteiten is niets onmogelijk.
  • Een salaris gebaseerd op jouw kennis, ervaring en de waarde die je toevoegt aan onze organisatie.
  • Benieuwd hoe het is om te werken bij Zonneplan? We geven je een inkijkje!

Wat verwachten wij van jou?

  • Op #1 natuurlijk: Dat je past bij (de cultuur van) Zonneplan!
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Dat je gelukkig wordt van een persoonlijk gesprek met onze klanten;
  • Maar ook dat klanten gelukkig worden van een persoonlijk gesprek met jou;
  • Je hebt technisch inzicht zodat je onze producten snel begrijpt;
  • Dat jij gemotiveerd bent om Zonneplan te helpen haar droom te verwezenlijken: een duurzaam Nederland!

Ga de uitdaging aan!

Wil jij jouw kennis inzetten voor een groenere wereld?Solliciteer dan nu! Je valt bij ons op door een originele motivatiebrief of filmpje te sturen met een overtuigend cv. Het maken van een assessment kan onderdeel zijn van de procedure.