Customer Operations Medewerker Foodservice

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

5 september 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Customer Operations Medewerker Foodservice (40 uur)

Op zoek naar een uitdagende en afwisselende functie binnen Foodservice? Lees dan verder om te kijken of dit de functie is die bij jou past.

Bieze B.V. te Nijkerk, een zelfstandig opererende werkmaatschappij binnen Bieze Food Group, is specialist op het gebied van productontwikkeling, marketing en verkoop van kwalitatief hoogwaardige (koel)verse gemak producten binnen Nederland. Zowel aan de directe klant als aan de eindgebruiker. Een aantal bekende merken zijn Bieze, Lisimo, Maître Cuisine en Neven Food.

Functiebeschrijving

Als Customer Operations medewerker krijg je de unieke kans om deel uit te maken van een succesvolle commerciële organisatie en een enthousiast en gedreven team. Je verricht coördinerende, ondersteunende en administratieve werkzaamheden gericht op de commercie en werkt nauw samen met Customer Development, Marketing en Sales. Je toegevoegde waarde levert effectiviteit en efficiëntie in het operationele proces van ons team, en een hoge klant tevredenheid.

Je kunt je eigen stempel drukken op de dagelijkse werkzaamheden en je krijgt veel verantwoordelijkheid. Je werkzaamheden bestaan uit:

· Artikelbeheer interne + externe systemen;

· Introducties van nieuwe producten mede voorbereiden en begeleiden;

· Waarborgen van interne (project) voortgang en planning door te schakelen met leveranciers en klanten;

· Afhandelen van de (consumenten)klachten;

· Samen met de afdeling kwaliteit bewaak je de wet- en regelgeving en overige (kwaliteits)eisen;

· Klant voorzien van productspecificaties en overige relevante informatie;

· Contact opnemen met productleveranciers, drukkers en klanten om benodigde informatie op te vragen en/of te verschaffen over onder andere het product, het ontwerp en de verpakking;

· Actieplanningen invoeren, acties begeleiden en analyseren;

· Dagelijks contact met logistiek dienstverlener.

Functie-eisen

Als Customer Operations medewerker toon je initiatief en ga je graag een uitdaging aan. Jij komt het beste tot jouw recht wanneer je veel afwisseling hebt in je werkzaamheden en zelfstandig, maar ook in teamverband kan werken. Je wordt blij van processen, hierin vind je gemakkelijk je weg en draag je verbeterpunten aan. Daarnaast ben je assertief, klantgericht, stressbestendig, gemotiveerd, planmatig, sta je stevig in je schoenen en werk je op een gestructureerde en nauwkeurige manier.

  • MBO werk- en denkniveau en met relevante werkervaring;
  • 40 uur per week beschikbaar (36 uur is bespreekbaar);
  • Kennis van de Nederlandse en Engelse taal is een must, Duits is een pré;
  • Kennis van Microsoft Office, GS1DAS en AX / ERP-systeem;
  • Affiniteit met food is een pré.

Wij bieden

Bieze B.V. is een no-nonsense bedrijf, wij houden van aanpakken en hebben een open werkcultuur. Als onderdeel van Bieze Food Group B.V., worden er goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden geboden.

“Als conceptontwikkelaar bij Bieze houd ik me vooral bezig met nieuwe trends & ontwikkelingen in de markt en vertaal deze door naar nieuwe concepten/producten die passen bij onze merkuitstraling en de behoefte van de consument. Met name in de foodwereld veranderd de markt voortdurend, er is dus altijd ruimte voor vernieuwing en innovatie. Dat maakt het werk zo leuk!