Customer Care Agent (24-40 uur)

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Customer Care Agent (24-40 uur)

16 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

De job:

  • Je verleent hoge kwaliteit service aan onze klanten die vragen hebben of problemen ondervinden. Je communiceeert via telefoon (60-70%), WhatsApp, E-mail en Social Media (30-40%)
  • Je biedt de klant passende oplossingen
  • Je zoekt informatie op & verwerkt klantcontact via verschillende systemen (APS, Outlook en Fresh desk)
  • Je werkt verbindend samen met je collega’s binnen & buiten de afdeling
  • Je denkt proactief mee & draagt bij aan (verbeter)projecten (in team meetings)

Functie-eisen

Wie jij bent:

  • Je hebt een afgeronde MBO+/HBO diploma
  • Je hebt affiniteit met Mobility en IT-systemen
  • Het zit in je DNA om mensen te helpen
  • Je bent leergierig
  • Je bent een positieve team player en draagt ownership
  • Je bent analytisch en oplossingericht onder druk (je werkt met KPI’s)
  • Je bent sterk in communicatie: geduldig & beleefd (mondeling & schriftelijk); daarnaast spreek je Engels goed
  • In staat om te multitasken & schakelen tussen diverse werkzaamheden

Bedrijfsprofiel

Uiteraard wil je nog iets over ons weten!

Parkmobile is wereldwijd marktleider op het gebied van mobiele parkeerbetalingen. Met de Parkmobile App, sms of bellen kan de automobilist achteraf, slim en eerlijk parkeergeld betalen. Wij maken (betaald) parkeren een fluitje van een cent.

Vanuit Diemen richten we ons op de markten in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Frankijk, Switzerland en het Verenigd Koninkrijk.