Consumer Service Representative Benelux
Functieomschrijving
Maak jij graag klanten blij en los je productgerelateerde vragen of problemen direct voor de klant op? Geef je verbeteringen aan voor de product content en het assortiment naar aanleiding van klantvragen en maak jij BERGTOYS elke dag een beetje beter?
Consumer Service Representative Benelux (40 uur)
Wat ga je doen?
Een consument benadert jou met een vraag over een BERGTOYS product. In combinatie met jouw productkennis, zorg je ervoor dat je de klant een goed antwoord kunt geven. Je deelt je kennis ook met je collega’s, zodat ook zij in het vervolg nóg beter klanten kunnen helpen. Handig! Je besluit nog even een mailtje na te sturen naar de klant. Jullie hadden een leuk contact en je bent blij dat je hem hebt kunnen helpen. Zo, dat zorgt vast voor een glimlach bij de klant. Jij zet de klant centraal!
Als Consumer Service Representative bij BERGTOYS maak jij het verschil:
- • Je informeert en adviseert onze klanten in de Benelux over BERG, service en producten;
- • Je verzorgt bij afwezigheid van je collega de back-up voor de Duitse markt;
- • Je begeleidt orders en handelt vragen of klachten zelfstandig af;
- • Je doet verbetervoorstellen voor de communicatie, informatie voorziening en proces verbeteringen;
- • Je ondersteunt de marketing campagnes, onderzoek, cross en upsell;
- • Je zorgt voor een perfecte service.