Capacity Manager

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Capacity Manager

12 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Als Capacity Manager bij Webhelp geef je proactief advies in capaciteitsmanagement en zoek je continu naar mogelijkheden om jouw kennis van Workforce Management op relevante wijze toe te passen in alle teams waarvoor je werkt. Je bent verantwoordelijk voor voldoende capaciteit en een optimale inzet van deze capaciteit van meerdere teams, waarbij je zorgt voor analyse, implementatie, borging & advies over de periode x-52 tot x-2 op het gebied van capaciteitsmanagement. Je schakelt veelvuldig met verschillende stakeholders, zowel in de operatie als meer strategisch met onze Opdrachtgevers en Cli?nt Directors. Je hebt een grote verantwoordelijkheid in de besturing van de WFM keten. Je deelt je capaciteitsplan en bijbehorend advies met de Scheduler en Real Time Manager(s) en volgt de resultaten van de opvolgende stappen in het WFM proces op de voet. Je bent de drijvende kracht in verbetering van de WFM keten door continu feedback op te halen van je WFM collega’s intern/extern ?n van de Klantteams waarvoor je werkt.

Functie-eisen

Jij beschikt  over een fikse dosis WFM kennis en snapt hoe je dit kunt vertalen naar adviezen voor bestaande en nieuwe Opdrachtgevers, altijd onderbouwd met cijfers. Je bent zelfstandig in het prioriteren van zaken die bijdragen aan de kwaliteit van het WFM advies. Hoogwaardige analyses maken als input voor operationele bedrijfsvoering, is voor jou de standaard. Je wilt bijdragen aan succes door continu te verbeteren, zowel op details in het proces als door innovatieve projecten. Je bent in staat om te midden van positieve chaos altijd open te blijven kijken naar oplossingen en ze te realiseren. Je teams bevinden zich op verschillende Webhelp locaties en jij bent in staat dit effectief te managen, zodat je zelf veel invloed hebt op je werklocatie.