Functieomschrijving
Callcentermedewerker (7,5 uur) gezocht! Best
Callcentermedewerker (7,5 uur) gezocht!
Ben jij klantgericht, denk je in oplossingen en kun je snel schakelen? En ben je daarnaast ook nog enthousiast over telefoneren en (samen)werken in een kringloopwarenhuis, met collega’s van diverse achtergronden? Dan is dit de baan voor jou! Het Goed Best zoekt een Callcentermedewerker voor de zaterdagen.
Over Het Goed
Kringloopwarenhuis Het Goed richt zich op werk maken door hergebruik . Dit bereiken we door gebruikte spullen een tweede leven te geven. Alle gebruikte spullen die dagelijks bij onze kringloopwarenhuizen binnenkomen, sorteren we zorgvuldig. Het gaat om producten als kleding, dekens, schoenen, huisraad, meubels, fietsen, speelgoed, boeken en elektronica.
Dagelijks werken er 1.200 collega’s verdeeld over 26 vestigingen. Door de trendy uitstraling en het ruime aanbod bezoeken jaarlijks ruim 3 miljoen mensen onze winkels.
Functie omschrijving
Als callcentermedewerker ben je het visitekaartje voor Het Goed. In deze functie is het essentieel dat je klantgericht bent en goed kunt luisteren. Je werkt volgens vastgelegde service richtlijnen van Het Goed, je plant en voert afspraken in ons planningssysteem en je bewaakt dat de gemaakte afspraken opgevolgd worden. Je verwerkt en rapporteert over gegevens rondom goederenregistratie en je denkt op een proactieve wijze mee over verbeteringen in de route indeling. Ook benader je klanten telefonisch voor aanvullende informatie en onderzoek je de klanttevredenheid. Daarnaast verricht je andere voorkomende werkzaamheden behorend bij deze functie.
Wat biedt Het Goed jou :
- Een zelfstandige, uitdagende baan;
- Je bent werkzaam in Best, één van de 26 vestigingen van Het Goed;
- Salaris marktconform;
- Goede secundaire voorwaarden zoals: 20% personeelskorting en de arbeidsvoorwaarden komen voort uit het BKN handboek.
Wat vragen we van jou:
- MBO 3 werk- en denkniveau;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Je beschikt over computervaardigheden;
- Je beschikt over goede communicatieve- en sociale vaardigheden en kunt goed luisteren;
- Je bent kwaliteits-, klant- en servicegericht ingesteld;
- Je bent stressbestendig;
- Je bent de zaterdagen beschikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur.