Functieomschrijving
Als callcenter medewerker ben jij het eerste contact van onze klanten en beantwoord je allerlei vragen omtrent de glasvezelaansluiting die bij de klant is aangelegd. Klanten bellen jou om een afspraak in te plannen voor de glasvezelaansluiting of storing. Ook dien je vragen te beantwoorden over de aansluiting, storingen en eventuele klachten. In je rol als callcentermedewerker help je de klant en onze opdrachtgever met deze vragen via de e-mail en/of telefoon. Je verwerkt orders en afspraken met de klant in onze systemen. Omdat jij de afspraken met onze klanten maakt werk je zeer nauw samen met de planners in jouw team.
Functie-eisen
Als callcenter medewerker staat de klant voor jou centraal. Je houdt van de dynamiek en hectiek die hoort bij deze rol. Je kunt snel schakelen, bent planmatig sterk en denkt in oplossingen. Het tempo ligt hoog, maar jij levert altijd kwaliteit, blijft vriendelijk, professioneel en werkt nauwkeurig.
- Je bent communicatief vaardig
- Je bent stressbestendig
- Je hebt geen 9.00-17.00 mentaliteit
- Je kan zelfstandig werken
- Je werkt nauwkeurig
- Je kan omgaan met conflicten
- Ervaring als callcenter medewerker binnen de Telecom is een pre