Callcenter medewerker B2B
Functieomschrijving
Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar callcenter medewerkers.
Ben jij op zoek naar flexibiliteit, urengarantie en een commerciële uitdaging? Dan ben je bij Direct Minds op de juiste plek!!
Als callcenter medewerker benader je voor onze klanten zowel nieuwe als bestaande prospects, om afspraken te maken voor de accountmanagers. Daarnaast verwerk je alle marketing informatie die uit de gesprekken komen.
De projecten lopen uiteen van het maken van afspraken tot uitnodigingen voor seminars en evenementen.
Wat bieden wij?
- Urengarantie per week
- Flexibele en zelf in te delen werkdagen (minimaal 20 uur per week)
- Werktijden van 09:00-17:00 uur
- Een professionele B2B omgeving waarin jij je commerciële vaardigheden een flinke boost kan geven
- Professionele begeleiding van ervaren callcenter agents
- Reiskosten vergoeding
- Interne trainingen
Functie-eisen
- Je moet minimaal 20 uur per week beschikbaar zijn en maximaal 36 uur
- Je hebt MBO werk- en denk niveau
- Ervaring in een callcenter en/of commerciële werkervaring is een pré
- Je durft verder te gaan waar een ander stopt
- Je beheerst de Nederlandse taal zeer goed
Bedrijfsprofiel
Direct Minds is een (Tele-)Marketing bureau, waar alleen B2B projecten draaien. Het gaat om het maken van afspraken voor de accountmanagers, commerciële diensten, leadgeneratie en dataverrijking. Enkele branches waarin Direct Minds actief is zijn; Media, Energie, IT en Marketing.