Bijbaan in de avond en in het weekend? Deze kans is er maar voor 12 toppers!
Functieomschrijving
Je kunt starten op 17 Juni en volgt een betaalde, op maat gemaakte training voor jou. Dat is alvast lekker verdienen! Dit zijn de trainingsuren voor deze unieke studentenjob:
Week 25: maandag t/m vrijdag 18.00-22.00 uur.
Week 26: maandag t/m vrijdag 18.00-22.00 uur.
Lukt dat naast je studie? Nu even tijd investeren? En dan leuk geld verdienen en voor een mooi merk aan de slag. Lees snel verder…
Dit ga je doen als helpdeskmedewerker
Of een klant nu belt met een vraag over het installeren van digitale TV, het installeren van een smartcard, het maken van een draadloze internetverbinding of een storing op het mobiele netwerk, als helpdeskmedewerker bied jij de klant altijd een passende oplossing. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, kun jij als technisch helpdeskmedewerker inschatten of je de klant aan de telefoon kunt helpen of dat er een monteur moet langskomen. Wat de oplossing ook is, je zorgt ervoor dat de klant met een tevreden gevoel het telefoongesprek afrond. Naast het goed te woord staan van klanten, vind je het ook belangrijk dat de wachttijd zo minimaal mogelijk is. Tevens signaleer je proactief de behoefte bij klanten om aanvullende diensten van Ziggo af te nemen.