Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze clubmanagers en externe bedrijven over alle vragen die betrekking hebben tot het ledenmanagementsysteem en onze leden. Ook ben je in staat om verschillende rapporten aan te leveren aan collega’s binnen de Urban Gym Group. De drie formules van onze groep zijn:
- TrainMore: een fitnessketen met inmiddels 18 vestigingen door heel Nederland. TrainMore-locaties te vinden in de grote steden en zijn gericht op een jonge doelgroep. De vestigingen een moderne stedelijke inrichting en hebben onderscheidende muziek. Met een TrainMore lidmaatschap worden leden beloond met € 1, – korting per training. Naast normale clubs heeft TrainMore ook luxe Black Label clubs en non-stop clubs die 24/7 open zijn!
- HIGH STUDIOS: vier individueel ontworpen boutique fitnessstudio’s in het centrum van Amsterdam met meer dan 200 high intensity lessen per week voor alle niveaus, vormen en maten.
- Clubsportive: een high-end gym met 2 locaties op de Zuidas. Het is de ultieme gym, een inspirerende omgeving omringt door positieve energie waar alles tot de beschikking staat om van de sportwensen van onze leden een succesverhaal te maken.
YOUR GOALS
- Je beantwoordt e-mails met B2B klanten snel en representatief.
- Je bent verantwoordelijk voor het bewaken van de juiste structuur in ons ledenadministratiesysteem. Denk hierbij aan lidmaatschappen, promoties en financiële correcties.
- Je levert rapportages aan waarop belangrijke beslissingen worden genomen.
- Je behandelt de vragen vanuit onze incassobureaus en bent het aanspreekpunt hiervoor bij de Clubmanagers.
- Je bent verantwoordelijk voor het debiteurenmanagement.
- Je bent verantwoordelijk voor ons corporate fitness platform.
- Je bent bereid naast je klantcontacttaken andere werkzaamheden erbij te doen, waaronder voorraadbeheer en administratieve werkzaamheden.
- Je draagt bij aan het digitaliseren van onze volledige administratie.
- Je draagt goede ideeën aan om onze organisatie nog efficiënter te laten verlopen.
- Je hebt het analytisch vermogen om met relevante data het MT te voorzien van nieuwe inzichten.
- Je lost klachten professioneel op, adviseert en informeert klanten.