Assistent Teamlead Customer Service

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Assistent Teamlead Customer Service

15 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Assistent Teamlead Customer service

Jij maakt mensen graag blij. Je adviseert en inspireert en zet onze klanten graag op de eerste plaats. Deze passie weet je te delen met collega’s. Word jij onze nieuwe assistent Teamlead Customer Service? We kunnen je communicatieskills goed gebruiken!

Wat je doet:

Jij zorgt ervoor dat de verwachtingen van onze klanten elke keer weer worden overtroffen. Je hebt een hands-on mentaliteit en wordt heel blij van klantcontact en het begeleiden van collega’s.

  • je wordt de rechterhand van onze teamlead Customer Service;
  • je luistert goed naar onze klanten en haalt daar nieuwe ideeën uit om het team en het bedrijf beter te maken. Hierdoor worden onze klanten nog blijer
  • je bent de meewerkende voorman/voorvrouw in het team en 40 uur per week beschikbaar, onze klantenservice is geopend van 8:30 tot 22:00 in 3 verschillende diensten. (je bent één zaterdag in de maand en één avond in de week beschikbaar om klanten te helpen)
  • je bent de schakel tussen klantenservice en productie, alleen het beste is goed genoeg voor onze klant;
  • je bent een kei met cijfers, je maakt cijfer updates voor het team, en bent in staat deze updates te vertalen naar concrete acties;
  • je vindt het leuk om je collega’s te inspireren;
  • je maakt effectieve beslissingen waardoor onze klanten graag nog eens bij ons terugkomen;

Jouw specificaties:

  • Je hebt een paar jaar ervaring in een klantgerichte rol;
  • je hebt aantoonbare ervaring in het gebruiken van input van klanten om processen en manieren van werken te verbeteren.
  • je spreekt en schrijft enorm enthousiast (en uiteraard foutloos) in het Nederlands en het Engels (kennis van Duits en Frans is een pré)
  • je schakelt moeiteloos tussen verschillende communicatiemiddelen, je hebt ervaring met CRM systemen;
  • je bent positief, sociaal en durft beslissingen te nemen en vind het leuk om het voortouw te nemen en je collega’s beter te maken;
  • je bent leergierig en wilt jezelf altijd blijven ontwikkelen. Natuurlijk weet je wat er speelt in de wereld van het blij en loyaal maken van klanten;

Waar kom je terecht:

Team Customer Service is het luisterend oor van YourSurprise en bestaat uit 22 customer service medewerkers. Zij helpen onze klanten met vragen, geven advies en lossen problemen altijd op een persoonlijke manier op. Whatsappen, bellen, mailen en chatten, niets is te gek. En alle input van de klant wordt intern doorgecommuniceerd om onszelf altijd te blijven ontwikkelen. Word jij hier super enthousiast van? Dan ben jij de perfecte match met deze toffe afdeling.

Wat je krijgt:

  • reiskostenvergoeding voor zowel de auto als ov;
  • een collectieve pensioenregeling, voor je oude dag;
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) en 8% van je bruto jaarsalaris als vakantiegeld;
  • heerlijke lunch (tegen kleine vergoeding) en iedere dag een volle fruitmand;
  • eindeloze knuffels van de liefste kantoorhond;
  • een YourSurprise sportclub, toffe feesten, gezellige vrijdagmiddagborrels en het jaarlijkse legendarische weekend weg met het hele bedrijf. Allemaal op vrijwillige basis natuurlijk.