Functieomschrijving
Postbike zoekt een gedreven After Sales & Service Specialist die het bos haarscherp ziet te midden van de vele bomen. Jij houdt van afwisselend werk, stelt graag orde op zaken en ziet uitdagingen als kansen.
Wat ga je doen?
Als After Sales & Service Specialist ben je aan zet zodra je collega’s van de afdeling Sales een van onze mooie fietsen hebben verkocht. Aan jou de taak om ervoor te zorgen dat een bestelling netjes en tijdig wordt uitgeleverd. Daarvoor schakel je intern met onze werkplaats en koeriers, extern met toeleveranciers en zorg je er tegelijkertijd voor dat de klant goed op de hoogte wordt gehouden. Daarnaast beantwoord je after-sales vragen van klanten, overzie je het retourproces en coördineer je service- en garantieverzoeken. Verder houd je een oog op de resultaten en verbeterpunten door het samenstellen van wekelijkse verkoop- en servicerapportages. Ook spar je met ons marketingteam voor het opzetten en finetunen van campagnes.
Wie zijn wij?
Wij zijn een sterk groeiend bedrijf dat bestaat uit:
- EBIKE-KIT: het ombouwen van normale fietsen naar elektrisch
- POSTBIKE: ontwikkelt, bouwt en levert oersterke postfietsen voor de postbodes in Nederland die door weer en wind moeten kunnen rekenen op hun fiets
- DELIVERY-BIKE: ontwikkelt, bouwt en levert bezorgfietsen aan o.a. Domino’s, Subway en Thuisbezorgd.nl in de Benelux