Administratief Medewerker/ Telefoniste/ Receptioniste

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Administratief Medewerker/ Telefoniste/ Receptioniste

Vacatures 0

Functieomschrijving

Administratief Medewerker/ Telefoniste/ Receptioniste (fulltime)

Ben jij die representatieve, multi-inzetbare en enthousiaste collega die wij zoeken? Dan nodigen we je graag uit om te reageren op deze vacature!

Functie-inhoud:

Wij bieden je een gedeelde functie voor 5 dagen per week. Op maandag, dinsdag en donderdag bied je administratieve ondersteuning op de afdeling Finance. Denk hierbij aan het inboeken van de inkomende facturen. De overige 2 dagen, woensdag en vrijdag, ben jij werkzaam bij de receptie. Jouw werkdagen zijn van 08:00 tot 17:00 uur.
Bij jouw functie horen de volgende taken:

      • Inboeken van inkomende facturen
      • Al het inkomende telefoonverkeer (klanten, leveranciers, collega’s) sta je op professionele wijze te woord
      • Het doorverbinden van zowel interne als externe lijnen naar de juiste persoon
      • Je verwelkomt en ontvangt de bezoekers aan de balie en voorziet de bezoekers van koffie
      • Controleert de beschikbaarheid van alle vergaderruimtes