Administratief medewerker serviceplanning

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Administratief medewerker serviceplanning

7 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

SKK is een landelijke service organisatie voor reparatie, onderhoud en verbetering van kunststof en aluminium kozijnen en het hang– en sluitwerk. Monteurs werken in de regio van hun woonplaats op locatie bij (huur-)woningen en kantoorpanden. Centrale aansturing vindt plaats vanuit het kantoor in Assen.

Op de binnendienst van Assen vindt administratieve ondersteuning plaats van kozijnwerkzaamheden in heel Nederland. Met een enthousiast team van zo’n 30 collega’s worden reparatieverzoeken aangenomen en uitgezet bij monteurs, we brengen offertes uit, verwerken materiaalbestellingen van monteurs, rapporteren uitgevoerde werkzaamheden, factureren aan klanten en zorgen dat leveranciers betaald krijgen.

Op de Serviceplanning is plaats voor een Administratief Medewerker met het volgende takenpakket:

  • Invoeren van reparatieverzoeken in ERP systeem (Order Entry) + controleren geautomatiseerde invoer
  • Uitbrengen offertes naar aanleiding van monteur-opname
  • Afmelden uitgevoerde werkzaamheden in systematiek opdrachtgevers (Portalen)
  • Servicefacturen verwerken in administratiesysteem van opdrachtgevers

Wat vraagt SKK?

  • Relevante opleiding op MBO niveau
  • Vaardigheid op digitaal en administratief gebied
  • Dienstverlenende instelling
  • Nauwkeurigheid en een praktische werkhouding
  • Op korte termijn beschikbaar