Administratief Medewerker Customer Support
Functieomschrijving
Bij Zelfstroom zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker Customer Support. In deze functie ben jij een echte ‘multitasker‘ . Naast het contact dat je hebt met onze klanten en medewerkers ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende administratieve werkzaamheden die te maken hebben met onze afdeling Customer Support.
Wat ga je doen?
Als Administratief Medewerker binnen het Customer Support team ben je verantwoordelijk voor alle administratieve werkzaamheden die zich voordoen binnen de afdeling Customer Support. Je ondersteunt je collega’s met allerlei administratieve taken; dankzij jou kan het team zich richten op het snel en efficiënt bedienen van onze klanten!
Je verricht een grote diversiteit aan administratieve, ondersteunende zaken, waarbij je nauw samenwerkt met het team, maar ook met andere afdelingen binnen Zelfstroom. Ook zul je regelmatig contact hebben met klanten, waarbij het van belang is nauwkeurig en secuur informatie in te winnen, over te brengen en goed te vast te leggen in ons CRM systeem.