Functieomschrijving
Wij zijn:
Lodger’s missie is om producten te ontwerpen die het leven van baby’s en hun ouders makkelijker maken. Wij zijn een Nederlands merk dat zich onderscheidt door enkel producten met uitstekend comfort, kwaliteit, gebruiksgemak en meerdere gebruiksmogelijkheden te bieden aan baby’s en hun ouders.
Wij zoeken:
Heb jij ervaring als allround administratief medewerker waarbij je de operationele processen van Lodger in goede banen kan leiden voor zowel de nationale als internationale klanten. Ben je administratief sterk, ondernemend en initiatiefrijk? Voel jij je thuis in een dynamische, ambitieuze omgeving waar met aandacht en passie gewerkt wordt. Geloof je in groei door samenwerken met collega’s als ook klanten? Dan wacht Lodger met smart op jou.
Als office & sales support medewerker werk je nauw samen met collega’s van, inkoop, sales en marketing. Daarnaast heb je dagelijks contact met onze klanten. In deze diverse functie voer je onder andere de volgende taken uit;
Takenpakket:
- Back office werkzaamheden
- Nieuwe seizoen collecties voor klanten en agenten voorbereiden.
- Productadvies geven, voorraden en levertijden communiceren aan onze klanten.
- Het zelfstandig behandelen van zakelijke correspondentie in Nederlands en Engels.
- Zorgdragen van binnenkomend telefoon- en mail verkeer.
- Klachten/Retouren behandeling
- Alle overige administratieve werkzaamheden ten behoeve van de organisatie.