Account Support Medewerker ASH
Functieomschrijving
Account Support Medewerker ASH (fulltime)
De functie.
De meest voorkomende werkzaamheden in deze functie zijn:
- Je zorgt voor de commerciële en administratieve ondersteuning van het klanten- en Customer Support team.
- Je voert voorbereidende werkzaamheden uit in het IT systeem die betrekking hebben op en basis zijn voor de totale keten.
- Je controleert op correctheid, volledigheid en tijdigheid van de verschillende processtappen.
- Het correct verwerken van de orders.
- Klanten informeren over de orderstroom, de gewenste werkwijze en andere relevante zaken.
- Gegevens registreren (orders, leveringen, klachten en verbeterpunten).
- Klachten signaleren en opvolgend; proactief contact met de klant.
- Het signaleren van verbeterpunten en aandragen van passende oplossingen.
- Je draagt zorg voor een effectieve en efficiënte communicatie met je collega’s, de klant en leveranciers. De sfeer is bepalend in deze setting.
Wij vragen.
Een gedreven spin in het web die niet tevreden is met een gemiddelde prestatie. Iemand die het geweldig vindt om het team te faciliteren en in oplossingen denkt. Om de gewenste resultaten te behalen beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden en ben je zeer nauwkeurig. Je bent stressbestendig, organiseert, plant en structureert de werkzaamheden.
Dit alles vul je aan met:
- Minimaal MBO-niveau
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden
- Accuraat
- Analytisch inzicht
- Goede beheersing van computervaardigheden (Word, Excel, Outlook)
- Uitstekende beheersing van de Engelse en Nederlandse taal.
Wij bieden.
Wij geloven dat mensen tot bloei komen als ze in hun kracht staan. We creëren voor onze collega’s de ruimte om zich te ontwikkelen, te groeien en actief bij te dragen aan de ontwikkeling van de functie en het bedrijf. Je komt terecht in een fris en gemotiveerd team. Naast de inhoudelijke uitdagingen bieden we een marktconform salaris en goede secundaire voorwaarden.