2 Medewerkers Klantcontactcentrum
Functieomschrijving
ProDemos is het ‘Huis voor democratie en rechtsstaat’. ProDemos legt uit wat de spelregels zijn van de democratie en de rechtsstaat en laat zien wat je zelf kunt doen om invloed uit te oefenen – in de gemeente, de provincie, het land en in Europa.
Wat heeft ProDemos zoal te bieden?
• Educatieve programma’s voor scholieren
• Rondleidingen over het Binnenhof (ook in de Eerste Kamer, Tweede Kamer en de Ridderzaal)
• Cursussen over hoe je politiek actief kunt worden
• Lesmateriaal over politiek, democratie en rechtsstaat
• De StemWijzer en andere digitale tools
• Colleges, debatten en publicaties
• En nog veel meer…
ProDemos wil een diverse en inclusieve organisatie zijn met een medewerkersbestand dat een goede afspiegeling is van de samenleving. ProDemos is op zoek naar twee medewerkers voor een duobaan. Dit houdt in dat je samen verantwoordelijk bent voor de dagelijkse bezetting van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
2 medewerkers Klantcontactcentrum
24 tot 32 uur per week, standplaats Den Haag
Als medewerker van het Klantcontactcentrum van ProDemos ben je onmisbaar in de verbinding tussen ProDemos en onze klanten. Dagelijks ontvangen wij vele vragen via telefoon of mail. Dat kan bijvoorbeeld een docent zijn die hulp nodig heeft bij het reserveren van een educatief programma in Den Haag, iemand die vragen heeft over een rondleiding op en rond het Binnenhof, of een medewerker van een gemeente die een collega wil spreken over een bepaald project. Doordat jij snel schakelt en resultaatgericht bent, los jij onze klantvragen efficiënt en effectief op. Je luistert en denkt goed mee met de klant. Op de meest gestelde vragen weet je zelf een goed antwoord te geven. Voor ingewikkelder vragen verwijs je de klant door naar de juiste collega. In deze functie heb je contact met alle collega’s van ProDemos.