Klantenservice via chat

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice aan een callcenter in Nederland, Suriname, Marokko of Turkije

Even snel chatten met de klantenservice van een bedrijf? Het komt steeds vaker voor! De meeste professionele webshops bieden een chatmogelijkheid. Het handige van het chatten is dat men direct met een medewerker in contact kan komen en de vragen kan stellen. Vaak wordt het gesprek nog gemaild, waardoor u de inhoud van het gesprek nog eens kunt nalezen. Er zijn verschillende leveranciers van zakelijke chatapplicaties in de markt. U kunt hierbij denken aan Zendesk, Zoho, MyLiveChat, Trengo, LiveChat, etc. Door de populariteit van chatten overwegen bedrijven steeds vaker om de klantenservice via chat uit te besteden.

Klantenservice Chat Uitbesteden

De chatapplicaties bieden u als onderneming veel mogelijkheden om uw klanten efficiƫnt en effectief te helpen. Zo bieden steeds meer chatapplicaties de mogelijkheid om vanuit een app berichten te beantwoorden.

 

 

 

Wilt u de verwerking van chatberichten uitbesteden? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

In de afgelopen 12 jaar hebben we verschillende Nederlandse en Belgische met succes in contact gebracht met voordelige callcenters voor het verwerken van chatberichten.